Horten og Omegn Travforening

Stiftet 1. januar 1922

Julekonkurranse??

Vinn-en-hest konkurranse gjenoppstår kanskje...?

V75 Jarlsberg 10.november

Mer info kommer

Styremøte 17.oktober

Hortensdagen 14 september!

Her inviteres alle medlemmene og vi fyller på med sponsorer og konkurranser, tandemløp og mat og drikke til!

Styremøte 29.august

Jarlsberg Grand Prix  5-6-7-8 juli

Her kommer vi med detaljene senere.

Styremøte 13.juni

Dugnad treningsløypa

Nøyaktig dato ikke klar, men antagelig i mai under forutsetning av godt vær!

Medlemmene inviteres til Jarlsberg lørdag 19.mai - V75!

Vi har gleden av å invitere våre medlemmer til Jarlsberg under V75-kjøringa på Jarlsberg denne lørdagen. Kommer tilbake med detaljer.

Styremøte 11.april.

Se agenda og tidspunkt under "styremøter"

Tippekonkurranse i år igjen!

Vi viderefører den senere års tippekonkurranse der alle medlemmer kan tippe antall seire HOT-eide hester tar i 2018. Premien? Bord med middag for 2 personer + hotellopphold under Oslo Grand Prix 2018! Send ditt forslag til mail: [email protected] så er du med! OBS!! Frist er 31.mars!!

Alle medlemmer inviteres til Jarlsberg!

HOT spanderer koldtbord under V75-kjøringa lørdag 17.februar. Vi har booket 15 plasser, skynd deg å melde deg på! mail: [email protected]

Premieutdeling til vinnere av Amatørkonkurransen!

Under Jarlsberg sin første V-75 kjøring for året, som er i januar, benytter vi anledningen til å dele ut de flotte premiene vi har satt opp til de 3 beste i amatørkonken i året som har passert.

Lørdag 20.januar

Medlemmene inviteres lørdag 20.mai til Jarlsberg

Alle Horten Travforenings medlemmer inviteres på middag på Ulf Thoresenrommet lørdag 20.mai! Det er også anledning til å invitere med seg noen, kan jo hende de vil bli medlem i vår forening! Detaljer kommer nærmere, det vil også bli satt opp en andelsbong i V75 hvor folk kan delta. Her blir det trangt i døren så ikke nøl med å ta kontakt hvis du ønsker å komme. Påmelding!

Generalforsamlingen 2018

Da er dato og lokale klart allerede for neste års Generalforsamling og det blir som ifjor, Gamlehorten Gjestegård inne på Karljohansvern. Dato er satt til lørdag 20. januar og vi kommer tilbake når det nærmer seg med detaljene, men vi kommer selvsagt til å servere både middag, dessert, noe å drikke til samt gode historier.

Hortensdagen 2017 blir fredag 18.august!

I år kommer Hortensdagen tidligere enn før, rettere sagt fredag 18. august. Vi inviterer sponsorer og medlemmer til denne dagen og historikken tilsier at det blir fullt hus!

Generalforsamlingen 2017

Lørdag 14 januar 2017 er det tid for Generalforsamling for Horten og omegn Travforening. Vi fyller anseelige 95 år og håper så mange som mulig av våre medlemmer kommer! Det er i Bryggerikjelleren på Sollistrand hvor vi serverer nydelig kalvestek med dessert til og drikke til maten. I tillegg til vanlige Generalforsamlingsaker blir det utdeling av Årets Priser, det blir foredrag innen trening av hest fra en landets ledende trenere og det blir videokavalkade over årets vinnere, og de er fler enn noen gang! Det er bar på stedet med alle rettigheter og musikk etter maten på kvelden.

Årets priser:

Årets 3-åring

Årets 4-åring

Årets Eldre

Årets Oppdretter

Årets Prestasjon

Årets Hest

Årets mestseirende   - NY!

Nye rekordsettere for HOT vil også premieres!    - NY!

Påmelding kr. 100,- pp.

OBS! Begrenset antall plasser så vær tidlig ute!

Påmelding til alle i styret, evt til Thomas på tlf 975 32 672

Vel møtt!

Alle medlemmer inviteres til V75 på Jarlsberg- med rabatt!

Lørdag 26. november er det V75 på hjemmebanen vår, og i den anledning sørger HOT for å gi sine medlemmer 100,- i rabatt på dagens gourmet rett med dessert til! Vel møtt!

HOT inviterer medlemmene til Jarlsberg lørdag 9. juli! JGP-lørdagen

Horten Travforening inviterer sine medlemmer på middag i UT-rommet under JGP-lørdagen 9. juli. Vi har booket et begrenset antall plasser så her gjelder førstemann til mølla! Kommer også til å lage en fellesbong i størrelseorden ca 10.000,- der det koster 500,- pr andel.

Ponnilandsleiren 2016

Det er Vestfold Travforbund sin tur til å arrangere Ponnilandsleiren iår, og den foregår på Jarlsberg 24-26. juni. HOT må som alle andre travlag stille med frivillige og vi håper så mange som mulig kan bidra med noen timer. Dette er et viktig arrangement der de unge håpefulle som kanskje skal føre sporten videre skal få fokus. HOT sponser selvsagt både arrangementet og løp, og i tillegg lager vi T-skjorter samt stiller med "goodiebags" til ponnikuskene.

Stand på Solhøy lørdag 30.april.

Sølhøy Frukt og Tobakk fyller 60 år iår og HOT stiller i den anledning opp med kake, spillhjelp og verver Grasrotandeler. Her blir det også giveaways til de som kommer! Vi har som mål å runde 70 Grasrotgivere iår!

V75 innbydelse til alle medlemmer 27.mai!

Alle medlemmer (med venner) invitertes til Jarlsberg i anledning V75-kjøringen lørdag 27. mai. Meld deg på, her blir det fullt! Vi setter opp en stor V75 bong som alle som vil kan bli med på, 500,- pr. andel. HOT spanderer kr 100,- av dagens middag som normalt koster 250,-.

Hortensdagen på Jarlsberg blir i oktober

I 2016 arrangeres Hortensdagen fredag 7. oktober. Det er V65-kjøring denne kvelden. Vi inviterer alle medlemmer på middag og arrangerer tandemløp og har sponsorer og flotte ekstrapremier til alle løp. Merk av i kalenderen!

Generalforsamling 2016

Dato for Generalforsamlingen er lørdag 30.januar 2016. Klokken 18.00 møtes vi på Befalsmessa på Horten Gård. Vi serverer middag og dessert og byr på drikke til maten.

Vanlige årsmøtesaker, årsberetning og valg. Premiering av årets hester og underholdning.

Topp stemning, stinn brakke. OBS! Påmelding!

kr.100,- p.p.

Dugnad Kimestad/Lørge treningsløype

Det arrangeres dugnad i løypa 23.oktober.

Hortensdagen på Jarlsberg!

I år arrangeres Hortensdagen på Jarlsberg den 21.august!!     Sett av datoen, foreningen spanderer middag på medlemmene og det er stinn brakke med sponsorer .  Tandemløp, konkurranser og topp stemning! Vi sees på Jarlsberg!

Dato for Generalforsamling/Årsmøte 2015

Da er datoen satt for GF/Årsmøte 2015. 24. januar og stedet er selvfølgelig Bryggerikjelleren horten. Stinn brakke og flott stemning, nydelig mat, underholdning og kavalkade over årets vinnere og store prestasjoner gjør at dette er stedet å være denne lørdagen! Sett av datoen i kalenderen!

Hortensdagen 2015

Oversikt over aktiviteter 2015:

Under  2015 skjer det en rekke aktiviteter. Her er lista og det kan bli flere!

- Hortensdagen på Jarlsberg 21.08.2015

- Årsmøte/Generalforsamling (24. januar 2015)

- Amatørmatchen Jarlsberg - Årjäng

- Ponni arrangement

- V75 Mesteren/salg av V75 andeler

- Dugnad på Lørge

- Dugnad Jarlsberg foran JGP (juli)

- Salg av Folkehest andeler

- Vinn-en-hest Lotteri

- Hestens Dag

- Rekruttkurs ponni!

- Travtur! Hvor ferden går vet vi ikke enda, info følger!

Har du forslag til aktiviteter så er du velkommen til å fortelle oss om det! Gå til "kontakt" i menyen til venstre og skriv til oss.

Vi Sponser Horten og omegn Travforening!

Grasrotsandelen:

Send sms med

GRASROTANDELEN 991717420

til 2020 og få

Horten Travforening

som din Grasrotmottaker.

(Tjenesten er gratis)

Antall besøk på denne siden:

Terminlister 2017:

Nyttige sider: